Vardagslyxar idag

publicerat i Vardagligt;
Jag har ju som ett mål att få in mer vardagslyx i mitt liv, idag tog jag det på allvar. Vi började med att möta upp en av mannens bröder med familj för en lunchbuffé på Pizza hut i Borlänge som nyss öppnat, mums. Därefter åkte vi till Stadium outlet och helt ärligt, jag förstår inte varför jag alltid handlar en massa på Stadium när jag kan få mycket mer för pengarna på deras outlet? Well, I see you again very soon - denna gång blev det en ny träningströja, har börjat gilla att ha dem med långa armar. Därefter åkte vi till Mio innan gymmet, ben & rumpa idag och jag dog.

Sen när vi kom hem tog jag en lång varm dusch, la en hårinpackning (gillar verkligen den från LCC, luktar dessutom riktigt gott) Har målat tå naglarna, skulle egentligen fixa händerna också men orkade inte. Detta är för mig extrem vardagslyx hela dagen verkligen. 

Kommentera inlägget här :