Lediga dagar - Puss!

publicerat i Vardagligt;
Jag började denna dagen i gymmet, med att sära på benen haha! Nä men denna övning är bra, när man ska pressa ihop benen med tung tyngd, tar otroligt bra på benen (insida lår) Och ja som ni kanske kan förstå så stog Ben & rumpa på mitt träningsschema idag, mums för skälen det!
En annan favoritövning är att göra Kickbacks, antingen i cable crossen eller när jag är i Hofors och tränar har dom en grym maskin som är så tung!

Sen bjöd mina föräldrar mig på Thaibuffé - supergott, deras jordnötssås är to die for!! Efter det så åkte vi iväg och storhandlade, eller dom storhandlade. Jag ska ju åka tåget hem ikväll igen så vill inte ha mer än alla kläder-träningskläder-skor-dator...och bära på. Men skam den som ger sig, jag handlade en del ändå. Köpte bland annat Celsius, det är ett måste när man är här egentligen speciellt eftersom vi inte haft det hemma på flera veckor nu. Det är 3 för 50:- så jag köper oftast 6 st för 100:- = SUPER!
Sist men inte minst blev en fika på Hanssons, en supergod Vaniljbulle och en kopp te. Man måste ju få götta lite extra när det är höst/vinter, så deffar man till våren så man kan gå ut på sommaren haha! Min filosofi det.

Kommentera inlägget här :