It's friday, friday, friday - hey

publicerat i Vardagligt;
De vackra färgerna börjar sakta men säkert försvinna från träd och buskar och landa på backen. Snart tror jag att snön kommer, eller jag tror iallafall vi kommer få se den i november. Jag hoppas iallafall på en vit fin jul, det var längesen nu. Det ska också bli spännande att se hur en vinter här ser ut, vi har fått uppleva sommaren och nu hösten, så roligt att se vad som händer med vår by för varje årstid - jag älskar det.

Vi ställde klockan på 08 idag för att börja med en morgon PW, riktigt skönt. Det är lite kyligt ute men med en fleece går det super, vi gick ungefär 55 minuter, perfekt start på dagen. På vägen tillbaka så sprang vi in i butiken som vi har här (en liten mysig coop) och köpte med färskt bröd till frukosten, mums. Så kollade vi reprisen från Wahlgrens värld från igår eftersom jag jobbade.
Och mannen påminde mig inför ikväll att hålla mig borta från sociala medier så jag inte riskerar att se vem som åker ur Idol, för vi måste ju se det i efterhand när jag kommit hem från jobbet. Mina jobbkvällar är alltid 15-23, så det blir lite midnattsidol.
Sen ska det bli skönt med en ledig lördag & söndag, ska bli myshelg!

Kommentera inlägget här :