En bra helg

publicerat i Vardagligt;
Vi började våran lördag morgon med att åka till crossbanan i Hofors där min brorsson skulle tävla. 5 år gammal och så duktig. Vi var där mellan 10-14 ungefär, alledels för underklädda för det var sjukt kallt. Men roligt att se.
Senare på eftermiddagen åkte vi hem till min bror, lekte med barnen, åt pizza och kollade på Rädda Willy 2. När det var dags för barnen att sova spenderade vi nästan 2 timmar ute i badtunnan, så härligt med kokhett vatten som bubblar utomhus under en svart himmel med stjärnor på (ibland.) Därefter var det film och snacks, sent var vi hemma. Men en go lördag indeed!
Och igår bjöd mina föräldrar på restaurang, så amazing gott. Sen spelade vi bowling, mycket jämt mellan oss men jag förlorade - suck. Kul att bowla, man borde göra det oftare. Sen blev det en fika och bingolotto innan vi for hem igen.
Jag gillar att det händer saker på helgerna även fast det kanske var tänkt att vi skulle vara mer hemma och faktiskt gå och träna iallafall en av dagarna. Men man får även ta vara på tid med familjen lite, träningen är inte det viktigaste som finns i livet. Vi har en hel vecka till det nu dessutom. (+ jobb...)

Kommentera inlägget här :